Superfin ø-tur igen i år. Dejlige gå-ture, god sandwich og engagerede fortællere på øen. Stor tak til dagens arrangører. Fotoet er fra vandpausen på Øvre på 12-km ruten.
Flot vejr til grillturen rundt i skoven i Jelling.
Og ikke mindst til efterfølgende grillpølser og endda kaffe og kage. Tak til turleder, grillmester og kagebager.
VANDREMOTION sammen med andre... i naturen ... året rundt...